Torsdag på riktigt

Nu tror jag inte bara att det är torsdag haha.. Idag har varit en MYCKET händelserik dag (kväll egentligen) då jag fick ringa 112 för första gången i mitt liv.

Orkar inte skriva ner hela historien men jag och Elin skulle ut tillverkares för att hämta en släpkärra men åkte längre än vi skulle pga att vi ville undersöka en mystisk bil som var framför oss. Bilen körde huuuur vingligt som helst, han var liksom halvt nere i diket samt över på andra körbanan way to many times. 

Vi trodde att vi antingen skulle vara med i en bilkrock eller se + vara de första på olycksplatsen. Så jävla läskigt var det iallafall, pratade med 112 i en kvart och tillslut fick de tag på honom. Kändes bra att vi ringde då han antagligen hade dödat sig själv och/eller någon annan.

Imorgon börjar jag tidigt och på kvällen bär det av till huvudstaden!! Godnatt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0