Trött onsdag

Halva veckan har gått, skönt men nu börjar jag få lite panik över att dagarna går så fort. På lördag är det exakt fyra veckor tills jag åker?? fyfan asså, så sjukt.
 
Tidig idag, 6:30-13.30. SKÖNT! Då det var kaos med 23 ungar haha.. så lämnade glatt över till de andra när klockan slog ett (skippade rasten :P). När jag kom hem åkte jag, pappa och Jonatan iväg till Vinden och lämnade en byra + tog en titt inne i affären. Jag köpte ett tyskt-svenskt lexikon, räcker tydligen inte med google translate när man kör fast.. Så jag tog brorsan råd och köpte mig ett lexikon för 30 kr! ETT FYND haha. Älskar ju böcker också :) samt att plugga :) typ glömt att jag ska göra det i Tyskland </3
 
Sen har jag sorgligt nog inte gjort någonting.. legat helt seg och trött i sängen. Ska strax äta lite kvällsmat, duscha och sen sova. Måste ta tag i allt som står på "att-göra-listan".. Inget som lockar direkt men det är ju så skönt efteråt!!
 



KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0