TUESDAY

Hej meningslös dag, typ. Började jobba vid halv tio idag, hur gött?? Lyckades för en gång skull ha en lugn morgon då jag hann äta klart min frukost helt utan stress!! Även om jag börjar sent blir det stressigt ändå haha.. 
 
Älskar att det är sportlov denna veckan, vi har max 12 barn som mest, livet <3 Så även idag var det en lugn dag, vi tog en liten utflykt till en närliggande lekplats på förmiddagen och resten av dagen var det "som vanligt". Lek inomhus samt utomhus. Mysig dag, slutade vid 17 då jag gick hem och sen dess har jag inte gjort ett piss haha..Har försökt beställa nytt bankkort (VISA) men vågar inte utan mamma haha </3
 
Imorgon öppnar jag igen, så upp med tuppen för att vara på jobbet vid halv sju.. hoppas inte jag träffar på en räv imorse igen..Hahaha igår sprang det en räv ca fem meter framför mig!!?? Sjukaste haha, jag var på g till jobbet runt 06:00 så det var ju kolsvart så helt plötsligt kommer den där!! HAHA snacka om chocken! Men skojigt att se något så exotiskt som en räv :) + att man piggna till som attan XD
 
KRAMISAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0