Första jobbdagen sen innan jul

Yes, rubriken säger ju vad jag haft för mig idag. Hoppade upp ur sängen vid sju idag, asså fyy. Men mitt buttra morgonhumör ändrades fort då jag träffade alla goa ungar som jag inte sett sen den 20e dec. Åh vad dom är mysiga <3<3 Men känner att det är skönt att jag inte ska jobba fören om en vecka igen, om jag inte vill tidigare då. Men känner att det är rätt gött att vara ledig haha.
 
Imorgon ska jag träffa Sara, det var inte igår asså! Kommer bli så mys :) Sen på lördag kaaanske jag ska ut till hotellet, inget jag tänkt på tidigare men idag frågade Elin om jag var sugen och då helt plötsligt blev jag det. Så himla kul att gå till hotellet lite DÅ OCH DÅ. Och nu när jag inte varit där på ett tag känns det som att det hade varit himlans kul så får kika på det där.
 
Är det bara jag som är aaasförvirrad när det gäller vilken veckodag det är?? I guess not. Varit måndag, tisdag, helg i mitt huvud hur länge som helst haha så mindfuck asså. Idag typ, jag ba "åh ja, ikväll är det paradise hotel"??? Bara för att jag började jobba efter nyår = kändes som helg då, alltså blev det automatiskt måndag idag i mitt huvud. NÄ, så jävla jobbigt.. längtar lite till rutinerna!
 
 
någon månad gammal bild, kramhej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0