Bakis-söndag på Ullared

Kunde väl önskat att spendera min söndag någon annanstans än på Ullared haha men men.. Det var skojigt ändå! Fick med mig två par jeans (tro det eller ej men hittade två par som satt riktigt snyggt asså!), ett linne, en vårjacka, presenter, strumpor, trosor och sen lite smått & gott som vanligt.

Åkte dit med Alicia, Elin, Linnéa, Maria, Robin och Emil! Så det var en mysig söndagsutflykt men hade önskat att huvudvärken inte varit med mig!

När jag kommit hem var det ingen ro heller minsann, hade bokat in ett skypesamtal med mina au pair-familj så det var ju bara att bita ihop och le och vara trevlig i tjugo min. Direkt efter började jag storlipa (så jävla nära tills jag åker nu.. så himla mycket olika känslor!!), men sen somande jag BUMS 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0