Denna väntan

Mamma skulle varit här för tjugofemmin sen?? Ska iväg till Borås och NetOnNet för att förhoppningsvis köpa en dator till mig, lovar att jag inte ens kommer att hitta någon bara för att jag ställt in mig på det.. Vi får se!
 
Idag har jag jobbat 6:30-13.00, så skönt med tidiga dagar! Vi var ute i skogen på förmiddagen, alltid lika mysigt! Sen hann jag ju inte med på mycket haha, lunch och vila och sen trippade jag hem. 
 
Har idag fått reda på att min lön de senaste fem månaderna varit för låg?? Så kommer att få ersättning för detta i mars, det är ju bra men känner mig typ lurad haha. TUR att jag listade ut detta + ringde och ordnade det! HEJA HEJA MIG
 
Sitter och funderar på om jag ska ha mina nya skor när vi åker.. känns onödigt då jag inte kommer gå så mycket men I like them och måste använda dom för att vänja mig haha. Å andra sidan har jag ju skoskav så hur värt är det egentingen. Har ju tid att tänka TYDLIGEN DÅ MAMMA ALDRIG KOMMER HALLLÅÅÅ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0