Har äntligen lite tid

Alltså, den här veckan.. Så jävla jobbig har den varit. Jag är så sjukt glad över att den är över och för att jag sitter i min säng i Kronberg. Jag har jobbat hela veckan och skulle hinna med att packa, köpa saker inför resan, boka bord på Amvrosia inför gårdagens hejdå-middag osv. Det kändes i alla fall som att jag hade en himla mycket att göra och en himla lite tid!! 

Att också veta att jag åker iväg på lördagen som kommer, att jag då kommer att ta världens största steg som jag någonsin kommer (?) att ta. Det gav mig en hejdundrans många känslor och tankar. Jag var helt förstörd vissa kvällar så jag inte ens kunde packa. Jag gick med huvudvärk och ledvärk?? eller typ nervvärk haha, så konstigt men det var typ pga nervositeten.

Igår var det lite hejdå-middag på Amvrosia, fick en massa fina presenter som jag verkligen inte hade förväntat mig!! Så snälla vänner har jag, dom bästa <3<3 Men det var ju många som jag sa hejdå till så det ledde ju till tårar och mer nervositet för när jag säger hejdå eller liknande. Så inser jag liksom vad som håller på att hända..

Anyhow, det har varit en tuff vecka och idag en tuff men ändå superbra dag. Hade ett sånt jobbigt hejdå med min familj och Linnéa, Elin och Alicia på flygplatsen imorse (!!) och var spänd, nervös och ledsen till och från tills jag träffade familjen på flygplatsen i Frankfurt!

Allt rockar redan. Det tog en stund innan jag fick vara ifred på mitt rum för lille 3-åringen skulle besämt vara med och skypa och kolla runt i mitt rum. Haha så söt. Men så jobbigt att jag inte kan prata tyska!! Han har ju så mycket frågor som jag inte kan svara på.. need to learn.

Kan berätta lite mer utförligt om min första dag/kväll imorgon. Är rätt så trött nu så ska släcka ner och sova hade jag tänkt. Gute nacht


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0