Hejdå släkt

Idag kom ju min moster och hennes familj + mormor och morfar på besök. Vi åt god mat, god fika och hade trevliga samtal. När de kom och vi snackade blev allt så verkligt.. Jag inser mer och mer att det är så sjukt snart jag åker!! Och det gör mig ledsen, vill inte lämna allt.

Fick en kamera och pengar som en liten rese/avskeds-present. Blev så glad!! Kommer bli skoj att ta bilder med en bra kamera istället för med mobilen!

När "gästerna" (känns fult att kalla dom gäster då vi är familj haha) åkt hem träffade jag Linnéa och Elin, hade förvarnat dom om mitt känsliga humör så när jag kom ner till dom höll de på att baka mina (deras också iofs) favoritmuffins!! Så gulligt va





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0