In el Stockholmo

Hello från Stockholm. Spenderade ca 4 timmar på ett mörkt, högljutt tåg hit i fredags. Så jävla skönt att komma fram asså!! Fick fråga mig runt så jag hittade ut från centralen till någon taxi (jisses, hur ska jag klara mig i Frankfurt??).

Kom fram till min moster runt halv ett och snackade en stund innan vi gick och la oss.

Igår var vi på stan en sväng, köpte ett par jeans och ett par skor. Fortfarande osäker på skorna.. Ett par höga stövlar från Johnny Bulls, såna med dragkedja där bak?? SÅ SNYGGA på alla andra, men på mig? Vi får se om jag behåller dom.

På kvällen var det mellomys med några kompisar till min moster och hennes familj. Barnen som kom över kallas kravallbarnen och jag förstår varför.. Jisses vilken energi!! Men det var skoj!

Idag ska vi ta en tripp till något museum tror jag?? Skriver mer sen! KRAMIS 




Ser inte alla lika gott ut som det var.. Thaimat på ett ställe på söder! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0