SATURDAY

Runt halv ett åkte jag och Linnéa till Borås för att byta/laga min dator. Den har inte fungerat som den ska sedan jag köpte den (i onsdags) så ville byta och det gick galant. Så med mig hem fick jag en alldeles ny likadan dator. Efter besöket på mediamarkt tog vi en sväng på knalleland då jag köpte ett par jeans och sen åt vi på EAT. Så himlans gott!!

Vi kom tillbaka till Alingsås runt fem och då knallade jag ner till Elin och började göra mig iordning inför kvällen. Sen var det förfest hos Alicia och runt halv tolv vandrade vi iväg till hotellet.

Hade en superskojig kväll, as always! Nog sista hotellet-kvällen för mig på länge </333 så sorgligt ju.
 

Hahah, lyckades balansera glasen på en massa olika kroppsdelar. Så himla kul haha, tills ägaren kom och gav oss ett "aja-baja-finger". Han såg inte så seriös ut men hahaha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0