trött som 17

Det händer ALDRIG att jag försover mig på riktigt. Alltså, att jag sover över tiden då jag börjar. När jag försover mig så brukar det "bara" vara så att jag vaknar senare än vad jag planerat eller borde så att jag får en stressig morgon men jag hinner liksom alltid till jobbet i tid!

Men idag kommer mamma in i mitt rum och ba "börjar inte du halv sju idag?", då visar det sig att jag sovit lugnt och stilla till kvart i sju?? alltså paniken.. Haha, hela dagen blev ju förstörd direkt. Men som tur är så öppnar man ju aldrig ensam på Skatan. Annars hade jag ju aldrig kunnat visa mig där igen.. gud vad pinsamt!!

Anyhow, jag kämpade på till ett då jag traskade hem och runt två åkte jag och Alicia till Borås för att ÄNNU EN GÅNG klaga inne på MediaMarkt. Jag har fått två datorer som krånglat så kände inte att jag ville testa på samma dator igen så hittade en annan som jag köpte. Det blev en SONY!




Den funkar toppen! (Än så länge..) Nä, men jag hoppas verkligen att jag kan klara mig utan en massa krångel den här gången. Har ej tid att åka till Borås mer.. flyttar om fkn 10 dagar?? alltså, vill gråta och dansa lyckodansen på samma gång.

Nu ska jag sova. Imorgon är jag sen, alltså 9-17. Hoppas på fint väder så att jag kan sola och ungarna kan leka <3<3 haha gn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0